donderdag 21 februari 2013

Waar moet je nu mee beginnen?

Ik heb zoveel ideeën in mijn hoofd... De webwinkel zit eraan te komen, de spullen worden morgen geleverd!!! Dan foto's maken en hup op de site, dus hoop dat hij dit weekend online staat!!!! Daarnaast moet ik mijn paashaas/konijn nog kleren geven want die krijgt het nu wel erg koud zo.... en heb nog ideeën genoeg voor portemonneetjes en voor andere patronen... waar te beginnen?? eerst alles maar eens op een lijstje zetten en dan die maar afwerken......

3 opmerkingen:

  1. Je moet gewoon beginnen... bij het begin Suus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha ha...ja wat moet ik daar nou aan toevoegen hihi

    succes'

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijstjes werken bij mij ook altijd het beste...alles stuk voor stuk afwerken en wegstrepen:-)) Succes!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen