zondag 2 juni 2013

Hoesjes voor e-reader gehaakt!

Vorige week een e-reader besteld en de dag erna had ik hem al!!! Ideaal zo boeken lezen, maar er moest natuurlijk wel even een mooi hoesje om heen! Voor mezelf heb ik een hoesje met de regenboog kleurtjes gehaakt! Lekker vrolijk!!!

 
Ik heb ze gevoerd met een stofje en fleece. Het fleece zodat de e-reader goed beschermd is en het stof omdat haakwerk en fleece uit kan rekken, zo blijft het goed in formaat!!!





En het varkentje voor mijn schoonzus! Zij is gek op varkens en ze heeft dezelfde e-reader! Een tijd geleden had ik haar al beloofd om een hoesje te haken, maar het kwam er aldoor niet van.


 
 
Het neusje is de sluiting van het hoesje, zodat de e-reader er niet uit kan vallen!


6 opmerkingen:

  1. ziet er wel weer heel leuk uit susanne
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig zijn ze .... ook ik wil er ff eentje maken wel makkelijk als je je e-reader meeneemt op vakantie normaal ligt die altijd naast mijn bed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat varkentje helemaal geweldig,heb hier thuis ook een varkenliefhebster...echt leuk:))

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank jullie wel voor de leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi. ik wil er een voor mijn dochter maken .maar heb geen patroon .kan jij mij die geven??

    BeantwoordenVerwijderen